Zkontrolujte zdali dáváte právně uživatelské jméno a heslo. (Vše malým písmem, ve tvaru prodejna+číslo prodejny. Nedávejte před prodejnu nuly. Pokud jste prodejna 2, bude přihlášení ve tvaru: prodejna2
Zkontrolujte připojení wifi. (Při přihlášení je potřeba signál mít , zkuste se přihlásit někde kde je signál silný.
Pokud problém přetrvává kontaktujte: 727 841 209 nebo IT podporu
Pokud se Vám nezobrazují žádná data v kolonce příjem zboží, okamžitě kontaktujte Dispečink
Červená barva signalizuje chybu viz školící materiál PRÁCE S APLIKACÍ POD krok 5 (Naleznete výše na stránce)
V tomto případě si vytiskněte dokument " Odeslání vratek a předispozice na sklad, vyplňte ho a nechte ho řidiče podepsat. Naleznete ho na Vašem sdíleném disku: Informujte o této situaci dispečink.
Pokud se po kliknutí na ikonu aplikace nespustí. Kontaktujte IT podporu